Monday, April 19, 2010

SABTU-AHAD .17 &18 april at Emerald Puteri Hotel. Sungai Petani Kedah.

Aku baru balik dari Sungai Petani Kedah..pergi hari sabtu balik hari ahad..sampai rumah lebih kurang pukul 8.30pm..Kat sana aku stay kat Emerald Puteri Hotel..bilik no 710 ..anak2 aku bilik 712..view bilik menghadap bandar Sg petani..dan Parkson..Giant..malam lepas..window shopping kat Parkson..aku, along dan acik makan kat KFC..then balik bilik..tunggu hubby aku..settlekan urusan rasmi ofis......jumpa operator dia, sakit tulang belakang..kebetulan pulak dalam perjalanan hubby aku dapat call..dari kerani dia kat Sungai Petani yang suami staff dia meninggal dunia sakit jantung..so hubby aku ziarah staff tu sekali..bagi duit sumbangan peribadi then baru dia pergi ke rumah staff yang sakit tu..anak aku yang bongsu bagi tahu kat aku yang rumah dia kipas pun tak ada..orang susah..wife dia kerja as a cleaner..anak lima orang, 4 masih bersekolah..emm nasib badan..

No comments:

Post a Comment